.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
منابع طبیعی یا طبیی؟!
چند روزیست در میدان امام ساری پارچه ای نصب شده که خبر این مراسم را به چشمان تیزبین مردم بسپارد اما متاسفانه متولیان «منابع طبیعی» هنوز فرق این کلمه را با «منابع طبیی» نمی دانند و برای همین بر روی پارچه ...
منابع طبیعی یا طبیی؟!

موضوع ساده است، قرار شده «هم اندیشی پیرامون منابع طبیعی و محیط زیست» بهمراه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و اجرایی در تاریخ 21/12/85 در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شود.
اصل خبر اینست اما اطلاع رسانی ای که برای آن انجام شده جای سئوال دارد. چند روزیست در میدان امام شهرستان ساری پارچه ای نصب شده که خبر این مراسم را به چشمان تیزبین مردم بسپارد اما متاسفانه متولیان «منابع طبیعی» هنوز فرق این کلمه را با «منابع طبیی» نمی دانند و برای همین بر روی پارچه دومی را بر می گزینند. جالبتر اینجاست مدتها از نصب این پارچه می گذرد و توجه هر فردی را بخود جلب می کند اما هیچکدام از عزیزان محیط زیست و منابع طبیعی (شاید هم طبیی) و دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی ،این گاف را بروی خود هم نمی آورند.
عزیزان، مسئولین آگاه و خوش ذوق! لطفاً به این «گاف» رسیدگی کنید! اگر سرتان بالاست و چهار چشمی همه چیز را زیر نظر دارید و کوچکترین حرکات و رفتارها را می پایید!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

غلامعلي رنجبر 21 اسفند 1385
دوستان شمال نيوز
از تذكر بجا و ارزشمند شما بسيار ممنون هستيم. متلك هاي نيشدار و آزار دهنده را نيز پذيرائيم. داستان از اين قرار است كه متني با اين مشخصات از طرف روابط عمومي اداره مربوطه براي برگزاري مراسم مورد بحث اين پارچه نوشته را تهيه كرده و خطاط اين گاف بزرگ را به هر دليلي داده است. رسانه ها هم كه نياز به سوژه اي براي شلوغكاري دارند و اين دستاويز خوبي براي اين قضيه بود. دانشگاه دخلي به مسئله نداشت و فقط محل برگزاري اين مراسم بود و از پارچه هم خبري نداشت. تازه از اين گاف ها در زندگي زياد هم هست. باور نمي كنيد بگرديد گاف هاي بزرگ و تاثير گزاري را پيدا خواهيد كرد كه تويش نان و آبي هم خواهد بود.
masumeh az alman 22 اسفند 1385
ba salam,ba in parche neveshteha zibaie meydan ra az u gereftid.bejaye an mishod ba parcham hai ke barnameye in daneshgah ra eelam mikard,dore meydan gharar dad ta hamegan mottale shavand.ba didane in aks beyade pole babolsar oftadam,shoma chetor ß masume az alman
نا شناس 23 اسفند 1385
یک نمونه از اینگونه گاف های آقای ... را می توانید در خبر ثبت 17 آثار ملی در استان مازندران ببینید. در آن خبر که در سایت شمال نیوز درج شده بود سقانفار را مقانفار نوشته بودند تازه در ادامه همان کلمه آقای ... روستای بای کلا (شهید آباد) را جزو بخش بند پی شرقی بابل ذکر کرده بود درحالی این روستا یکی از روستای معروف وغربی ترین روستای بندپی غربی است. البته قصد داشتم این تذکر را همان موقع بدهم ولی گذشتم حال که دیدم دوستان مدیریتسایت مرغ همسایه را غاز می بینند گفتم بد نیست یک تذکری داده باشم
یک شمالی از قم
الله وردی بابلی قمی شده
نا شناس 24 اسفند 1385
دوست عزیز سلام
می خواهم بپرسم چطور شما از آلمان با یک عکس نیمرخ از میدان تشخیص داده اید که زیبایی میدان از آن گرفته شد. تازه من که هر سه یا دو ماه یک بار این میدان از نزدیک می بینم زشتی خاصیدر آن نمی بینم. هرچند در آن پارچه نوشته یک غلط املایی ناخواسته وجود دارد، ولی هدف از نصب آن از طرف مسئولین قطعا اطلاع رسانی از برگزاری آن بود. التبه می شد و می شودخواسته شما را نیز در اعلام برنامه های همایش هم در سطح شهر با تهیه بروشور،تراکت و حتی اینترنت به اطلاع عموم رساند. شنیدی که می گویند هرسخن جایی دارد و هر نکته مکانی؟ به شوخی خدمت شما عرض کنم احتمالا در آلمان زیبا زیاد دیدی که این همه دنبال زیبایی هستید، اگر به هر چیز از دید زیبا شناسی نگاه کنی قطعا در آن زبیایی هایی خواهید. نقل است روزی حضرت موسی با یارانش از جایی عبور می کرد سر راه آنها لاشه سگ مرده ای بود همه گفتند اه، آه چه سگی بو گندو و زشتی اما آن حضرت با دید زیبا شناسانه گفتند نگاه کنید چه دندانهای سفیدی دارد!!!!!!
با احترام فراوان
الله وردی زاده (بابلی)
از قم
نا شناس 29 اسفند 1385
آقاي الله وردي ! داستان مربوط به حضرت عيسي است!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.639 seconds.